Nákupný košík

Všeobecné obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky internetového predaja zdravotníckych pomôcok a doplnkového tovaru prostredníctvom webového sídla www.allinone.sk

Predávajúcim – Prevádzkovateľom internetového predaja je spoločnosť:

Obchodné meno: PROSUM SK, s.r.o. 

Sídlo: Pod záhradami 2455/62, 841 02 Bratislava – mestská časť Dúbravka

IČO: 53 581 580

IČ DPH: 2121421522

Zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vl. č. 150565/B

Zastúpenou: Mgr. Ondrej Hrivnák, MPH, konateľ

Odborný zástupca: 

Prevádzkovateľ je okrem predmetov podnikania zapísaných v Obchodnom registri tiež držiteľom povolenia distribútora zdravotníckych pomôcok www.allinone.sk (ďalej len „Internetový výdaj zdravotníckych pomôcok“ alebo „Obchod“). 

Konzultácie týkajúce sa kvality a bezpečnosti, oznámenia výskytu nežiaducich účinkov alebo nehôd, príhod alebo zlyhaní zdravotníckych pomôcok, ktoré sú predmetom internetového výdaja sú zabezpečené telefonicky alebo elektronicky na nasledovných kontaktoch:

  • Telefónne číslo: +421 903 770 378  dostupné každý pracovný deň od 8:00 – 15:30.
  • E-mail: info@allinone.sk

Kupujúcim podľa týchto VOP je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy podľa týchto VOP nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Kupujúci“). Na objednávanie Produktov prostredníctvom internetového Obchodu je oprávnená fyzická osoba, ktorá dovŕšila 18 rokov veku a má plnú spôsobilosť na právne úkony.

Produktmi predávanými prostredníctvom Obchodu sa rozumejú produkty, ktoré sa nachádzajú v aktuálnej ponuke Obchodu uvedenej na stránke internetového výdaja. Produktom sa rozumejú doplnky stravy, výživové doplnky, kozmetické produkty a  zdravotnícke pomôcky ponúkané Predávajúcim prostredníctvom internetového výdaja.

Doplnkový sortiment ponúkaného tovaru predstavuje najmä ale nie výlučne spotrebná elektronika, domáce potreby, drogéria, kancelárske produkty,  kozmetika, dietetické výrobky, minerálne vody, detská výživa a iné výrobky určené na ochranu a podporu zdravia a krásy, ktoré spĺňajú požiadavky na uvedenia na trh podľa osobitných predpisov.

Tieto VOP upravujú právne vzťahy medzi prevádzkovateľom Obchodu na doméne www. allinone.sk ako predávajúcim a kupujúcim, ktorým môže byť iba spotrebiteľ, vznikajúce z kúpnej zmluvy na diaľku, pri dodávke objednaného tovaru, reklamáciách a sťažnostiach, prípadne v súvislosti s nimi. Tieto VOP sú vypracované v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa, o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku. V prípade, že niektoré otázky nie sú vo VOP upravené, spravujú sa príslušnými ustanoveniami právnych predpisov uvedených v predchádzajúcej vete. 

VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Predávajúcim a Kupujúcim, pokiaľ sa strany výslovne nedohodli inak.

Neoddeliteľnou súčasťou VOP je aj Reklamačný poriadok, ktorým sa upravuje postup pri uplatnení zodpovednosti za vady zakúpeného tovaru, prípadne postup vybavovania sťažností a podnetov, a práva zmluvných strán z toho vyplývajúce.  

Orgánom dozoru je: 

  • pre doplnkový tovar internetovej lekárne: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Odbor výkonu dozoru;
  • pre zdravotnícke pomôcky: Štátny ústav pre kontrolu liečiv, Kvetná 1024/11, 821 08 Bratislava;
  • pre zdravotnícke pomôcky, ktoré sú určené na meranie: Slovenský metrologický inšpektorát – SMI, Geologická 1, 821 06 Bratislava;
  • pre kozmetiku a výživové doplnky: Regionálny úrad verejného zdravotníctva, SR, Ružinovská 8, 920 09 Bratislava;
  • pre potraviny:  Štátna veterinárna a potravinová správa SR, Botanická 17, 842 13 Bratislava.

2. Objednávka Produktov / uzavretie Kúpnej zmluvy

Kupujúci si vyberá z aktuálnej ponuky produktov na internetovej stránke Obchodu, pričom produkty sú z dôvodu prehľadnosti a ľahšieho vyhľadávania zaradené do príslušných kategórií.

Jednotlivé produkty obsahujú stručný popis Produktu a v prípade zdravotníckych pomôcok v rozsahu údajov podľa § 4 ods. 2 písm. d) vyhlášky č. 21/2012 Z. z. – názov zdravotníckej pomôcky, veľkosť balenia zdravotníckej pomôcky, počet balení.

Predávajúci prehlasuje, že jasným, zrozumiteľným a jednoznačným spôsobom informuje Kupujúcich pred odoslaním objednávky o hlavných vlastnostiach Produktu.

Pri jednotlivých Produktoch na internetovej stránke Obchodu je uvedená cena Produktu, za ktorú môže Kupujúci Produkt objednať. Cena Produktov je uvádzaná v mene euro, a to vrátane DPH, ktorej výška je uvedená pri každom produkte. V cene Produktu nie sú zahrnuté náklady na dodanie Produktu Kupujúcemu.

Predávajúci si vyhradzuje právo uskutočňovať zmeny aktuálnej ponuky Produktov ako aj zmenu ceny Produktov. Aktuálna ponuka Produktov a cena Produktov sú platné po dobu, po ktorú sú uvedené na internetovej stránke Obchodu. Zmena ceny Produktu nemá vplyv na cenu Produktu objednaného pred uverejnením zmenenej ceny daného Produktu na internetových stránkach Obchodu.

Kupujúci môže uskutočniť nákup Produktu prostredníctvom internetovej stránky Obchodu, a to vyplnením a odoslaním objednávky.

Podmienkou nákupu je registrácia na stránke a zriadenie zákazníckeho konta Kupujúcim a jeho registrácia v programe ODMENA. Bez uvedenej registrácie nie je nákup v internetovom Obchode možný.

Je povinnosťou Kupujúceho vyplniť správne a pravdivé údaje na stránke internetového Obchodu, najmä ale nie výlučne svoje meno, priezvisko, bydlisko, telefónne číslo, emailovú adresu a iné údaje tak, aby Predávajúci vedel riadne plniť svoje záväzky podľa týchto VOP.

Po vybratí Produktu Kupujúci potvrdí výber Produktu kliknutím na tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“, čím sa vybraný Produkt pridá do elektronického nákupného košíka (ďalej len „Nákupný košík“). Obsah Nákupného košíka sa zobrazí po kliknutí na ikonu Nákupného košíka v pravom hornom rohu obrazovky. V rámci obsahu Nákupného košíka sa Kupujúci zobrazí zoznam Produktov vložených do Nákupného košíka, množstvo, cena jednotlivých Produktov ako aj celková cena Produktov vložených do Nákupného košíka. Kupujúci môže upravovať obsah Nákupného košíka odstránením alebo pridaním Produktov z alebo do Nákupného košíka. Po ukončení nákupu Kupujúci zvolí jeden z ponúkaných spôsob dopravy a potvrdí obsah Nákupného košíka kliknutím na tlačidlo „SKONTROLOVAŤ A OBJEDNAŤ“.

Po zobrazení formuláru na vyplnenie kontaktných, fakturačných a doručovacích údajov Kupujúci vyplní tento formulár. V rámci formuláru vyplní všetky údaje označené ako povinné a je oprávnený vyplniť aj ďalšie nepovinné údaje. 

Povinné údaje o Kupujúcom sú:

  • meno a priezvisko Kupujúceho;
  • adresa Kupujúceho;
  • elektronická adresa Kupujúceho;
  • telefónne číslo Kupujúceho.

Údaje uvedené v objednávke Produktov sú Predávajúcim považované za úplné, správne, pravdivé a aktuálne, pričom za tieto zodpovedá v plnom rozsahu Kupujúci.

Po korektnom vyplnení formuláru Kupujúci klikne na tlačidlo „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. Riadne vyplnená objednávka sa považuje za návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy.

Po doručení objednávky Predávajúcemu sa na stránkach Obchodu zobrazí informácia o úspešnom doručení objednávky Predávajúcemu, o čísle objednávky a o zaslaní potvrdzujúceho e-mailu na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v rámci príslušného objednávkového formulára. Kupujúcemu je na ním uvedenú emailovú adresu bez zbytočného odkladu zaslaný e-mail potvrdzujúci prijatie danej objednávky a obsahujúci jej číslo a rekapituláciu objednávky (ďalej len „Potvrdzujúci e-mail“). Každej objednávke bude priradené jedinečné číslo zásielky umožňujúce sledovanie chronologického priebehu vybavenia objednávky od okamihu prijatia objednávky až po jej konečné vybavenie. 

Potvrdzujúci e-mail sa považuje za akceptovanie objednávky. Okamihom doručenia Potvrdzujúceho e-mailu Kupujúcemu teda dochádza k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré sú predmetom danej objednávky (ďalej len „Kúpna zmluva“). V prípade pochybností o doručení Potvrdzujúceho e-mailu alebo do okamihu jeho doručenia sa za okamih uzavretia Kúpnej zmluvy bude považovať deň odoslania Potvrdzujúceho e-mailu Kupujúcemu.

Uzavretím Kúpnej zmluvy sa Predávajúci zaväzuje dodať Kupujúcemu objednaný Produkt a Kupujúci sa zaväzuje zaň zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu a Súvisiace  náklady, v prípade, že sa aplikujú. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí, že pri uzatváraní Kúpnej zmluvy budú použité komunikačné prostriedky na diaľku. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití týchto komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Kúpnej zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie a pod.) znáša Kupujúci. 

Kupujúci môže upravovať objednávku až do okamihu odoslania objednávky iba telefonicky priamo na číslo Predávajúceho +421 903 770 378 v čase od 08:00 do 15:30 každý pracovný deň.

Produkt, vrátane jeho ceny, je dostupný iba po dobu, po ktorú je zobrazený na internetovej stránke Obchodu. 

V prípade, že objednaný tovar alebo zdravotnícku pomôcku nie je výnimočne možné dodať v uvedenom termíne alebo tovar alebo zdravotnícka pomôcka nie je dostupná vôbec, bude Predávajúci Kupujúceho o tejto skutočnosti bezodkladne informovať spolu s informáciou o  náhradnom termíne dodania, prípadne ponúkne iný výrobok, porovnateľný s pôvodným (náhradné plnenie). Informácia podľa predchádzajúcej vety zaslaná Predávajúcim Kupujúcemu sa považuje za nový návrh na uzavretie Kúpnej zmluvy. V prípade, že Kupujúci súhlasí s podmienkami nového návrhu,  a Kupujúci zašle jeho súhlas (akceptáciu) návrhu, doručením akceptácie návrhu vzniká medzi Predávajúcim a Kupujúcim Kúpna zmluva. V prípade, že Kupujúci nesúhlasí s novým návrhom alebo v lehote primeranej  na okolnosti nového návrhu a navrhnutej Predávajúcim neodpovie, Kúpna zmluva nevznikne. 

Ak Predávajúci objednaný tovar alebo zdravotníckej pomôcky nemôže dodať a Kupujúci sa s Predávajúcim nedohodli na náhradnom plnení podľa predchádzajúceho odseku, je Predávajúci povinný vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu Kupujúcemu do štrnástich (14) dní od uplynutia lehoty na dodanie tovaru. 

3. Vybavenie objednávky

Predávajúci vybaví prijatú objednávku a objednané Produkty odovzdá na prepravu k Kupujúcemu bez zbytočného odkladu. 

Predpokladané termíny doručenia objednaných Produktov uvádzané na internetovej stránke Obchodu a v Potvrdzujúcich e-mailoch majú informatívnu povahu a nie sú pre Predávajúceho záväzné. Lehota na doručenie tovaru sa odvíja aj od toho, či má Predávajúci objednaný tovar alebo zdravotnícku pomôcku na sklade alebo ho musí objednať u distribútora, a tiež v prípadoch platby kúpnej ceny bezhotovostne, od zaplatenia kúpnej ceny Kupujúcim.

V prípade, že si Kupujúci zvolí v objednávke Produkty s rozdielnym časom dodania, Objednávka bude odovzdaná na prepravu ku Kupujúcemu po skompletizovaní všetkých objednaných Produktov ak neurčí Predávajúci inak.

V prípade, že Kupujúci zvolil ako spôsob platby objednaných Produktov prevod na účet Predávajúceho alebo iný bezhotovostný spôsob platby objednaných Produktov, Predávajúci vybaví prijatú objednávku a ňou objednané Produkty distribuuje až po pripísaní príslušnej sumy zodpovedajúcej danej objednávke na účet Predávajúceho. V takomto prípade lehoty na dodanie objednaného Produktu začnú plynúť až od momentu pripísania príslušnej sumy na účet Predávajúceho. O podaní objednaných Produktov na dopravu Kupujúcemu a o zabezpečení prítomnosti objednaných Produktov v odbernom mieste Predávajúceho bez zbytočného odkladu upovedomí Kupujúceho, a to e-mailom odoslaným na e-mail Kupujúceho.

Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k objednanému Produktu jeho prevzatím. Nebezpečenstvo škody na objednanom Produkte prechádza z Predávajúceho na Kupujúceho okamihom prevzatia Produktu Kupujúcim.

Predávajúci vystaví na plnenia dodávané Kupujúcemu na základe Kúpnej zmluvy daňový doklad – faktúru. Faktúra bude vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Faktúra bude vystavená (elektronicky) a po prevzatí objednávky Kupujúcim bude odoslaná e-mailom na e-mail Kupujúceho. Fakturačné údaje nie je možné po vystavení daňového dokladu meniť. Predávajúci je platcom dane z pridanej hodnoty.

Kupujúci je povinný prevziať Produkty, ktoré sú mu dodávané na základe jeho objednávky Produktov, ktorá nebola Kupujúcim vystornovaná ani Predávajúcim odmietnutá.

Ak je z dôvodov na strane Kupujúceho nevyhnutné objednané Produkty doručovať Kupujúcemu opakovane a/alebo mu ich doručiť iným spôsobom než spôsobom zvoleným Kupujúcim v príslušnej objednávke, Prevádzkovateľovi vzniká nárok na náhradu takýchto nákladov.

4. Platobné podmienky a doprava Produktov

Predávajúci umožňuje Kupujúcemu využiť nasledovné spôsoby dopravy objednaných Produktov :

  • poštovou prepravou zabezpečovanou Slovenskou poštou
  • kuriérom
  • prostredníctvom služby Packeta.

Cena Dopravy je uvedená v časti Doprava produktov pri konkrétnom spôsobe dopravy. Cena Dopravy je uvádzaná v mene euro a zahŕňa aj balné.

Predávajúci si vyhradzuje právo uskutočňovať zmeny ponúkaných spôsob dopravy objednaných Produktov, zmenu ceny Dopravy ako aj zmenu Sumy pre bezplatnú dopravu ktorýmkoľvek spôsobom dopravy. Ponúkané spôsoby dopravy objednaných Produktov, ceny Dopravy a Sumy pre bezplatnú dopravu sú platné po dobu, po ktorú sú uvedené na internetových stránkach Obchodu. Táto zmena ceny a spôsobu Dopravy sa nevzťahuje na cenu a spôsob Dopravy pred uvedením tejto zmeny na internetových stránkach Obchodu.

Kúpna cena sa považuje za zaplatenú okamihom pripísania celej kúpnej ceny, a to:

  • bezhotovostne na bankový účet predávajúceho alebo prostredníctvom Platobnej brány pred odovzdaním tovaru. Kupujúci je v takomto prípade povinný zaplatiť kúpnu cenu do 5 dní odo dňa doručenia potvrdzujúceho e-mailu. V prípade, že kúpna cena nebude včas zaplatená, Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy; alebo 
  • v hotovosti alebo platobnou kartou na dobierku pri dodávke prostredníctvom Slovenskej pošty, zmluvného kuriéra na výdajnom mieste Packeta.

5. Účasť v programe ODMENA

5.1 Registrácia

Kupujúci sa môže pri prvej registrácii/pri každom nákupe tovaru rozhodnúť, že sa stane súčasťou programu ODMENA pri ktorom mu bude zriadené v rámci zákazníckeho účtu osobitné konto pre jeho účasť v programe ODMENA (ďalej aj „konto“).

5.2 Ciele účasti a spôsob odmeňovania

Cieľom účasti v programe ODMENA je získavanie ďalších Kupujúcich pre nákup tovaru u Predávajúceho a v dôsledku toho získavanie bonusov ako zľavy z ďalšieho nákupu alebo ako peňažnej odmeny (ďalej spolu len „bonus“) v rámci štruktúry programu ODMENA podľa úrovne Kupujúceho medzi ostatnými účastníkmi programu ODMENA. Na základe uvedeného má Kupujúci možnosť s bonusom podľa postavenia v programe ODMENA a množstva nakúpeného tovaru podľa jeho hodnoty nakladať podľa svojho uváženia, a to: 

  1. uplatnením zľavy z ďalšieho nákupu tovaru využitím príslušného bonusu z vygenerovaného kupónu pri nákupe, a to v celej alebo čiastočnej výške kupónu; alebo 
  2. priamym vyplatením bonusu spôsobom uvedeným v tomto bode

, a to na bankový účet Kupujúceho alebo pripísaním peňažných prostriedkov na platobnú kartu kupujúceho. Minimálna hodnota, ktorá môže byť Kupujúcim uplatnená na vyplatenie je suma 20,- eur (slovom dvadsať eur) z bonusov. V prípade nižšej sumy ako 20,- eur z bonusov na svojom konte nemá Kupujúci právo na vyplatenie avšak má možnosť na uplatnenie zľavy podľa bodu (i) vyššie.

5.3 Pripisovanie bonusov

Hodnota bonusu sa Kupujúcemu osobitne pripisuje na jeho konto v rámci programu ODMENA avšak vždy až potom ako uplynie u konkrétneho tovaru, ak je to možné naň uplatňovať príslušná lehota na odstúpenie od zmluvy v zmysle článku 6 týchto VOP alebo vrátenie zdravotníckej pomôcky v zmysle článku 7 týchto VOP a zároveň bol tovar Kupujúcim v plnej hodnote uhradený. Prípadná úspešná reklamácia tovaru alebo vrátenia zdravotníckej pomôcky Kupujúcim, ktorej dôsledkom je vrátenie kúpnej ceny tovaru resp. zdravotníckej pomôcky alebo jej časti nemá za následok zníženia bonusu Kupujúceho alebo jeho časti.

Kupujúci má právo kedykoľvek skontrolovať hodnotu svojho bonusu na webovej stránke www.allinone.sk v sekcii „Moje odmeny“ , kde bude vedieť skontrolovať stav (i) uplatnených bonusov pomocou zľavy alebo vyplatením; (ii) nárokovateľných bonusov, ktoré môžu byť vyplatené alebo za ne uplatnená zľava; a (iii) bonusov, ktoré sa stanú nárokovateľnými podľa písm. (ii) vyššie ale neuplynula u neho ešte lehota na odstúpenie od zmluvy v zmysle článku 6 týchto VOP alebo vrátenie zdravotníckej pomôcky v zmysle článku 7 týchto VOP a tovar bol zároveň Kupujúcim v plnej hodnote uhradený..  Zároveň sekcia „Moje odmeny“  obsahuje pri jednotlivých stavoch bonusov informáciu o tom, v akej výške a za aký nákup (v rozsahu celkovej ceny nákupu) bol:

  • Kupujúcemu pripísaný bonus od jednotlivých subklientov Kupujúceho;  ako aj o tom, 
  • pripísaný  iným kupujúcim príslušný bonus za nákupy Kupujúceho, voči ktorým sa považuje Kupujúci za subklienta určitého stupňa podľa podmienok definovaných v bode 5.4 týchto VOP nižšie.

5.4 Získavanie ďalších účastníkov

Kupujúci po registrácii ako aj po každom nákupe tovaru alebo zdravotníckej pomôcky u Predávajúceho získa unikátny prepojovací link na základe ktorého sa vie do programu ODMENA zapojiť iná osoba ako ďalší účastník. Ak taká iná osoba taký link pri nákupe tovaru u Predávajúceho využije, stáva sa taká iná osoba v rámci štruktúry  programu ODMENA tzv. subklientom 1. úrovne voči Kupujúcemu (ďalej len „subklient 1“ alebo „účastník“) a zároveň subklient 1 získava svoj vlastný unikátny link, ktorý môže zaslať akejkoľvek ďalšej osobe inej ako Kupujúcemu. 

Ak taká osoba  taký link pri nákupe tovaru u Predávajúceho využije, z pohľadu Kupujúceho, ktorý poskytol link subklientovi 1. úrovne stáva sa subklientom 2. úrovne . Z pohľadu subklienta 2. úrovne sa subklient 1. úrovne považuje za Kupujúceho a rovnaké platí pre akékoľvek ďalšie úrovne zapájania. Subklient 2. úrovne však nemôže odoslať link už inej osobe zapojenej v programe ODMENA a taká osoba nevie taký link ani využiť.

Pre vylúčenie pochybností platí, že osoba, ktorá využije link od Kupujúceho za podmienok uvedených vyššie sa voči Kupujúcemu považuje za subklienta 1. úrovne. Tým nie je dotknutá vnútorná štruktúra programe ODMENA podľa ktorého sa vytvárajú príslušné úrovne subklientov 1 až [n] pričom každý účastník programu ODMENA bude v rámci konta informovaný o svojej úrovni voči ostatným účastníkom v rámci vnútornej štruktúry programu ODMENA.

V každej štruktúre môže byť najviac 6 účastníkov, čo znamená, že Kupujúci môže mať v rámci štruktúry najviac subklienta 1. až 5. úrovne. Ak by v rámci štruktúry existovali aj subklienti, ktorí by inak boli považovaní za subklientov 6. až ďalšej úrovne tak takí môžu byť najnižšie na úrovni subklienta 5. úrovne. Akákoľvek osoba, ktorá má v štruktúre subklienta 5. úrovne je z pohľadu subklienta 5. úrovne Kupujúcim. Postavenie  takého Kupujúceho z pohľadu jeho štruktúry, kde je subklientom určitej úrovne tým nie je dotknuté.

5.5 Hodnota bonusu

Hodnota bonusu je presne stanovená a dostupná po prihlásení do e-shopu v rámci programu ODMENA.

V každom prípade platí, že hodnota bonusu sa vypočítava výlučne z takej hodnoty príslušného tovaru vrátane DPH v akej bol predaný Kupujúcemu bez akýchkoľvek ďalších nákladov vrátane ale nie výlučne poštovného a pod., ktoré môžu byť účtované Kupujúcemu. Kupujúci počas nákupu a následne aj vo záverečnom vyúčtovaní uvidí presnú výšku bonusu v zmysle podmienok uvedených vyššie. Ak Kupujúci vystupuje v pozícii subklienta voči inému kupujúcemu podľa podmienok článku 5.4 VOP vyššie, v takom prípade patrí konkrétnemu kupujúcemu, voči ktorému je Kupujúci subklientom, príslušný bonus zodpovedajúci konkrétnej úrovni Kupujúceho ako subklienta pričom jeho výška zodpovedá hodnotám pre subklienta rovnakej úrovne Kupujúceho. 

5.6 Konečný predávajúci tovaru a zdravotníckej pomôcky

Nákup uskutočnený v rámci programu ODMENA žiadnym spôsobom neovplyvňuje skutočnosť, že konečným predávajúcim tovaru a zdravotníckej pomôcky voči Kupujúcemu je vždy Predávajúci tak ako je definovaný v bode 1. týchto VOP vyššie.

5.7 Ukončenie účasti účastníkom a vyrovnanie

Účastník môže ukončiť svoju účasť v rámci programu ODMENA kedykoľvek na vlastnú žiadosť priamo v konte účastníka v rámci programu ODMENA okamihom zvolenia zrušenia účasti v rámci konta. Predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť na okamih zrušenia dodatočnú autorizáciu takého pokynu napr. potvrdením cez email zo strany účastníka alebo potvrdením osobitného kódu zaslaného účastníkovi zo strany Predávajúceho emailom alebo telefónne číslo účastníka.

Vyrovnanie bonusu uskutoční Predávajúci voči účastníkovi buď formou zľavy z nákupu ďalšieho tovaru alebo vyplatením, a to jednorazovým uplatnením v lehote do 30 dní pri vykonaní krokov k ukončeniu členstva v rámci programe ODMENA v konte. Po uvedenej lehote zaniká nárok účastníka na uplatnenie zľavy a nie je ho už možné ani len čiastočne uplatniť. Následkom ukončenia účasti v rámci programu ODMENA sa mení príslušná úroveň ostatných účastníkov ako subklientov, ktorí boli v systéme podriadení účastníkovi. O zmene úrovne ako subklienta bude informovaný účastník priamo v konte.

5.8 Ukončenie účasti Predávajúcim a vyrovnanie

Predávajúci môže ukončiť účasť účastníka v rámci programu ODMENA a neumožniť mu nakupovať z dôvodov, že účastník (i) koná v rozpore s týmito VOP vrátane pravidiel programu ODMENA; (ii)  zasahuje do  dobrého mena Predávajúceho vrátane obchodného označenia Allinone akýmkoľvek spôsobom ktoré spôsobuje alebo môže spôsobiť poškodenie takého dobrého mena, (iii) sú tu iné dôvody, ktoré spôsobili alebo môžu spôsobiť inú ujmu Predávajúcemu alebo iným kupujúcim a bol na také konanie upozornený a neupustil od takého konania alebo sa ho dopustil opakovane. V takom prípade nemá účastník žiaden nárok na akékoľvek jednorazové uplatnenie zľavy z už nazbieraného bonusu účastníka alebo iné nároky podľa tohto článku VOP.

5.9 Ukončenie účasti z dôvodu neaktivity Kupujúceho

V prípade, že na užívateľskom konte Kupujúceho nedôjde k žiadnemu pohybu (či už nákupu alebo pripísaniu inej výhody alebo inej aktivite zo strany zákazníka) po dobu 3 (troch) rokov od posledného nákupu, bude užívateľské konto zrušené a údaje v ňom obsiahnuté anonymizované alebo vymazané.

Zároveň Kupujúci z tohto dôvodu stráca všetky výhody spojené s účasťou v rámci programu ODMENA a nemá nárok na vyplatenie zostávajúceho bonusu alebo uplatnenie zľavy alebo akúkoľvek inú kompenzáciu z dôvodu ukončenia účasti v rámci programu ODMENA Kupujúceho podľa tohto bodu. 

6. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy

Podmienky pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy a možnosti vrátenia zdravotníckych pomôcok sa v dôsledku platnej legislatívy na úseku zdravotníckych pomôcok môžu odlišovať od podmienok pre odstúpenie od zmluvy a reklamácie v prípade nákupu doplnkového sortimentu.  

Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je doplnkový sortiment – napr. kozmetika, výživové doplnky, čaje, dietetické potraviny, detská výživa a pod. do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Kupujúci môže použiť Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza na webovej stránke Obchodu v časti Reklamácie a ktorý mu bol zaslaný spolu s Potvrdzujúcim e-mailom.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať Predávajúcemu. Pri odstúpení od zmluvy znáša Kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa jeho osobitných požiadaviek, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze alebo predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov okrem prípadov, ktoré tieto Všeobecné obchodné podmienky alebo príslušné právne predpisy vylučujú.

Predávajúci nie je povinný uhradiť Kupujúcemu dodatočné náklady, ak si Kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu vyššie uvedené platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým Kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu. Podmienky týkajúce sa bonusov v rámci programu ODMENA po odstúpení od zmluvy sú upravené priamo v článku 5 týchto VOP vyššie.

7. Vrátenie zdravotníckych pomôcok

V súlade s § 6 ods. 2 vyhlášky MZ SR č. 21/2012 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o internetovom výdaji zdravotníckych pomôcok, o spôsobe zverejnenia informácie o internetovom výdaji, o spôsobe balenia zásielky a jej prepravy a o spôsobe reklamácie, zdravotnícku pomôcku možno vrátiť do 7 dní odo dňa prevzatia zásielky, ak zásielka obsahuje:

  • poškodenú zdravotnícku pomôcku,
  • iný počet balení zdravotníckej pomôcky, ako bol objednaný,
  • zdravotnícku pomôcku po dátume exspirácie,
  • zdravotnícku pomôcku, ktorá nespĺňa technické požiadavky uvedené vo vyhlásení o zhode,
  • zdravotnícku pomôcku bez návodu na použitie alebo ak návod na použitie nie je v štátnom jazyku.

Zdravotnícke pomôcky je možné vrátiť z dôvodov uvedených vyššie tohto článku VOP do siedmich (7) dní od ich prevzatia Kupujúcim s tým, že na ich vrátenie Kupujúci môže použiť Formulár na vrátenie zdravotníckej pomôcky zverejnený na webovej stránke www.allinone.sk  v sekcii „Reklamácie“, a to zaslaním poštovej zásielky na adresu sídla Prevádzkovateľa. Zásielka musí obsahovať vrátenú zdravotnícku pomôcku a krátku písomnú informáciu, v ktorej Kupujúci uvedie, že vracia zdravotnícku pomôcku spolu s dôvodom takéhoto vrátenia.

Vrátené zdravotnícke pomôcky musia byť s kompletným príslušenstvom, návodom, resp. písomnou informáciou, záručným listom a kópiou dokladu o kúpe.  

Ak ide o zdravotnícku pomôcku vrátenú Kupujúcim z vyššie uvedených dôvodov tohto článku VOP, Predávajúci je povinný prevziať vrátenú zdravotnícku pomôcku a vrátiť Kupujúcemu najneskôr v lehote štrnástich (14) dní odo dňa vrátenia zdravotníckej pomôcky kúpnu cenu, ktorú Kupujúci uhradil za zdravotnícku pomôcku vrátane nákladov na doručenie zásielky. 

Ak sa nejedná o vrátenie zdravotníckej pomôcky Kupujúcemu z dôvodov  uvedených vyššie  tohto článku (t. j. § 6 ods. 1 a 2 vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 21/2012 Z.z.); je Predávajúci povinný o tom informovať Kupujúcemu a vrátiť mu jeho tovar. Ak bolo vrátenie zdravotníckej pomôcky uskutočnené z dôvodov uvedených v bodoch 1. resp. 2. tohto článku, vrátenie zdravotníckej pomôcky sa považuje za odstúpenie od zmluvy vo vzťahu k vrátenej zdravotníckej pomôcke. 

8. Zodpovednosť za vady a uplatňovanie reklamácie

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí spotrebiteľom. Pri použitých tovaroch nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri tovaroch predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o tovar, ktorý sa rýchlo kazí alebo o použitý tovar, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Spotrebiteľ je povinný skontrolovať dodaný tovar pri jeho prevzatí a reklamovať ihneď zjavné vady (s prepravcom). Neskoršie reklamácie tohto typu nebude Predávajúci akceptovať. Za zjavné vady sú považované vady zistiteľné pri preberaní tovaru, a to najmä:  množstevný a sortimentný rozdiel, znehodnotenie tovaru (zdeformovaný obal, poškodený obal a pod.).

Základná záručná doba na tovar je 24 mesiacov, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedená iná záručná doba alebo určená v zmysle príslušných právnych predpisov. Záručná doba dodaného tovaru začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim. Ak je na tovare, jeho obale alebo návode k nemu pripojenom vyznačená doba spotreby (exspiračná doba), neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

Čo sa nepovažuje za vadu, ktorú možno úspešne reklamovať: nepotrebnosť tovaru (tovar nechcem, lebo mám doma podobný); dodatočná nespokojnosť s cenou (niekde inde ho majú lacnejší); nespokojnosť s účinkami tovaru (krém mi nevyhovuje, je príliš mastný a pod.); Kupujúci spôsobil vadu tovaru sám alebo ju spôsobili osoby, ktorým umožnil tovar používať; Kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel, resp. bol na vadu výslovne a jasne upozornený a pre vadu bola poskytnutá zľava z ceny tovaru; vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru spôsobeného bežným používaním (napr. v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený); boli porušené ochranné plomby na tovare; tovar sa reklamuje po uplynutí záručnej doby, alebo inej lehoty, v rámci ktorej si má tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti (napr. po uplynutí doby exspirácie) alebo po uplynutí doby životnosti (pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby); vady vznikli v dôsledku živelnej katastrofy alebo inej nepredvídateľnej udalosti spôsobenej vyššou mocou; vady boli spôsobené (úmyselným alebo neúmyselným) nesprávnym či nadmerným používaním tovaru, jeho nesprávnym alebo nevhodným ošetrovaním, nesprávnym servisom, nesprávnym zaobchádzaním alebo uskladnením tovaru, nesprávnym použitím prídavných zariadení iných ako predpisuje výrobca.

Podrobnosti o postupe pri uplatňovaní reklamácie a o spôsobe vybavenia reklamácie sú upravené v samostatnom dokumente v časti Reklamačný poriadok.

9. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľom informačného systému, v ktorom sú spracúvané osobné údaje Kupujúcich v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“) je spoločnosť PROSUM SK, s.r.o. so sídlom Pod záhradami 2455/62, 841 02 Bratislava – mestská časť Dúbravka, IČO: 53 581 580, IČ DPH: 2121421522, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vl. č. 150565/B. 

V prípade otázok týkajúcich sa ochrany osobných údajov nás môžete kontaktovať: 

  • Poštou na adrese sídla spoločnosti
  • E-mailom: info@allinone.sk

Zodpovedná osoba: 

Osobné údaje osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho predovšetkým meno, priezvisko, kontaktná adresa, telefonický a emailový kontakt, bankové spojenie, hodnota objednávky, dátum a čas zadania objednávky, informácie o objednanom tovare (vrátane napr. názvu zdravotníckej pomôcky, formy, množstvo objednaného tovaru, veľkosť balenia), spracúva prevádzkovateľ, resp. sprostredkovateľ bez súhlasu osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho ako dotknutej osoby, nakoľko spracúvanie jej osobných údajov je nevyhnutné na plnenie Kúpnej zmluvy, ktorej je Kupujúci zmluvnou stranou. 

Právnym základom spracúvania osobných údajov osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho je teda ustanovenie čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR, ale tiež § 4 ods. 2 písm. b) a nasl. Vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 21/2012 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o internetovom výdaji zdravotníckych pomôcok, o spôsobe zverejnenia informácie o internetovom výdaji, o spôsobe balenia zásielky a jej prepravy a o spôsobe reklamácie, definujúci osobné údaje, ktoré je osoba vystupujúcej v mene Kupujúceho povinná v prípade internetovej objednávky uviesť. Bez spracovávania osobných údajov by nebolo možné Kúpnu zmluvu realizovať. Účtovné doklady sú evidované a uchovávané pre účely plnenia povinností Predávajúceho podľa právnych predpisov o účtovníctve a daňových zákonov.  

Spracúvanie osobných údajov je realizované za účelom evidencie a riadneho vybavenia predaja a dodania tovaru, prípadne následnej reklamácie prostredníctvom internetovej lekárne, odstúpenia od zmluvy a účtovnej evidencie obchodných prípadov. Osobné údaje využívame v procese vybavovania Vašej objednávky aj na komunikáciu s Kupujúcim (napr. zasielanie informácie o potvrdení objednávky, o stave jej vybavovania, odoslaní tovaru, prevzatie/neprevzatie/vrátenie tovaru, žiadosť o doplňujúce informácie a pod). 

Spracúvanie osobných údajov pre účely plnenia zmluvy je realizované po dobu potrebnú na riadne vybavenie objednávky, dodanie tovaru a splnenie práv a povinností Predávajúceho a Kupujúceho vyplývajúcich zo zmluvy (napr. trvanie záručnej doby,  čas potrebný na vybavenie prípadnej reklamácie a pod.). Ak sa jedná o účtovné dokumenty, právne predpisy nám prikazujú uchovávať účtovné dokumenty po dobu 10 rokov od konca roka, ku ktorému sa vzťahujú. 

Prevádzkovateľ umožňuje Kupujúcemu dobrovoľne si vytvoriť užívateľský účet, ktoré slúži Kupujúcemu pre uľahčenie jeho nákupu a prípadného budúceho nákupu v internetovom Obchode a v programe ODMENA (ďalej len „registrácia“). Nakoľko registrácia nie je povinná a nie je nevyhnutná ani na zadanie objednávky, právnym základom spracovávania osobných údajov je v tomto prípade súhlas osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho – zákazníka podnikateľa ako dotknutej osoby podľa čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR. Súhlas vyjadrí Kupujúci zaškrtnutím príslušného políčka v registračnom formulári. V zákazníckom konte sú spracovávané nasledovné osobné údaje: obchodné meno Kupujúceho ako aj meno, priezvisko osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho vykonávajúcej objednávky, adresa sídla alebo miesta podnikania, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo a identifikačné číslo pre daň z pridanej hodnoty, kontaktné údaje, heslo, údaje o realizovaných nákupoch (vrátane napr. názvu zdravotníckej pomôcky, formy, množstvo objednaného tovaru, veľkosť balenia, hodnota nákupu, uplatnenie zliav). Dotknutá osoba môže svoje zákaznícke konto kedykoľvek zrušiť, alebo zaslať odvolanie súhlasu so spracovávaním osobných údajov na PROSUM SK, s.r.o. so sídlom Pod záhradami 2455/62, 841 02 Bratislava – mestská časť Dúbravka alebo e-mailom na : info@allinone.sk.

Osoba vystupujúca v mene Kupujúceho berie na vedomie, že Predávajúci môže poskytnúť a sprístupniť niektoré osobné údaje uvedené v Objednávke, ktoré sú nevyhnutné na riadne vybavenie Objednávky ďalším osobám, s ktorými Predávajúci spolupracuje alebo bude spolupracovať pri realizácii predaja tovaru Kupujúcemu (kuriér, pošta, banka, spoločnosť prevádzkujúca Platobnú  bránu a pod.). Prevádzkovateľ nevykonáva prenos osobných údajov do tretích krajín ani osobné údaje nezverejňuje. 

Osoba vystupujúca v mene Kupujúceho, ako dotknutá osoba má právo:

  1. na základe písomnej (vrátane elektronickej) žiadosti na prístup k svojim osobným údajom (najmä vyžadovať potvrdenie, či sú alebo nie sú údaje spracúvané, kategórie spracúvaných údajov, účel spracúvania, zdroj ich získania, dobu ich uchovávania);
  2. na opravu nesprávnych, resp. doplnenie neúplných údajov;
  3. obmedzenie spracúvania údajov podľa čl. 18 GDPR (napr. ak sú údaje nesprávne, alebo spracovávané nezákonne);
  4. získať osobné údaje, ktoré sa ho týkajú a ktoré poskytol Prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a právo preniesť tieto údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi podľa podmienok uvedených v čl. 20 GDPR;
  5. namietať z dôvodov týkajúcich sa jeho konkrétnej situácie v prípadoch, keď sa osobné údaje spracovávajú na účely oprávnených záujmov Prevádzkovateľa, a to za podmienok uvedených v čl. 21 GDPR;
  6. na vymazanie údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil alebo v prípadoch stanovených v čl. 17 GDPR.  

Ak sa osoba vystupujúca v mene Kupujúceho domnieva, že dochádza k porušovaniu jej práv pri spracúvaní osobných údajov alebo k porušeniu zákona o ochrane osobných údajov či GDPR, môže podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov Úradu pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika; www.dataprotection.gov.sk.  

Nakladanie s osobnými údajmi osoby vystupujúcej v mene Kupujúceho je upravené tiež v samostatnom dokumente s názvom Zásady ochrany osobných údajov, ktorý je dostupný na webovej stránke Obchodu v časti Ochrana osobných údajov.

10. Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Akékoľvek spory vzniknuté v súvislosti s existenciou, platnosťou, obsahom, výkladom alebo realizáciou týchto VOP, najmä v súvislosti s nákupom Produktov prostredníctvom Obchodu, budú prednostne riešené Alternatívnou cestou riešenia sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Alternatívnym riešením sporu (ďalej len „ARS“) je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z., ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva. Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

Subjekty ARS sú zapísané do zoznamu vedeného MH SR. Subjektom ARS je aj Slovenská obchodná inšpekcia.

ARS môže začať iba na základe návrh Kupujúceho. Subjekt ARS môže návrh Kupujúceho odmietnuť, ak Kupujúci podá návrh po uplynutí jedného roka odo dňa:

  • doručenia zamietavej odpovede Predávajúceho na žiadosť Kupujúceho  o nápravu, alebo
  • márneho uplynutia 30-dňovej lehoty odo dňa, kedy Kupujúci odoslal Predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú Predávajúci neodpovedal.


Kupujúci si svoje práva a nároky môže voči Predávajúcemu uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO).

Sťažnosť môže Kupujúci podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

11. Záverečné ustanovenia

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 22.08.2023.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek pozmeniť alebo upraviť znenie týchto VOP. Zmena VOP nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej uverejnenia na webovej stránke Obchodu, ak nie je výslovne určený iný (neskorší) deň nadobudnutia jej platnosti a účinnosti.

Pri nákupe Produktu sú pre Kupujúceho a Predávajúceho záväzné VOP platné a účinné v okamihu odoslania objednávky Produktu Predávajúcemu na vybavenie resp. v okamihu odoslania opravenej objednávky Predávajúcemu.

V Bratislave, dňa 22.08.2023.

Nákupný košík
Návrat hore